GBM 2.5/8 Star 244
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy z motopompą na podwoziu Stara 244, który został zabudowany przez Jelczańskie Zakłady Samochodowe, w naszej OSP służył w latach 1988-2004. Kultowa „Coca-Cola”, została zastąpiona w 2004 roku przez nieco młodszego Stara z rodzimych Starachowic. Ówcześnie dzierżyła numery operacyjne 589[M]75.
GCBA 6/32 Jelcz 004
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Jelcza 004. Pojazd został zabudowany przez Jelczańskie Zakłady Samochodowe. Najcięższy pojazd w historii naszej OSP – wyróżniał Go ogromny, bo 6 tonowy zbiornik wodny. Do tej pory nie znalazł godnego następcy pod względem tonażu wody. Mieszkańcom Piastowa służył w latach 1996-2005. Klasyk polskiej motoryzacji pożarniczej, w latach swoje świetlności posiadał numery operacyjne 589[M]77.
SLOp Polonez Caro
Samochód lekki operacyjny na podwoziu Poloneza Caro Plus. Pojazd w latach 2002-2009 pełnił rolę administracyjną, operacyjną oraz gospodarczą. Wyróżnikiem tego pojazdu była bardzo rzadko spotykana belka świetlno-dźwiękowa FEDERAL.
GBA 2.5/16 Star 1142
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Stara 1142, który zabudowany został tak jak jego poprzednik – przez Jelczańskie Zakłady Samochodowe. Również, po swoim poprzedniku Starze 244 przejął numery operacyjne tj. 589[M]75. W latach 2004-2013 był pojazdem pierwszo-wyjazdowym do działań ratowniczo-gaśniczych. Pojazd, nim trafił do naszej OSP służył w zasobach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy. Jego godnym następcą został średni Midlum, który po dziś dzień służy piastowskiej OSP.
GCBA 5/24 Jelcz 010
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Jelcza 010. Podobnie, jak jego poprzednik oraz koledzy z sąsiednich miejsc garażowych zabudowany został przez Jelczańskie Zakłady Samochodowe. Nim, w 2006 roku trafił do naszej jednostki, służył w jednej z Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych na terenie m.st. Warszawy. Jelcz, mimo swoich dużych rozmiarów oraz charakterystyki, miał kilka wyróżników m.in. sygnalizacje dźwiękową Vemar Vetulani czy autopompę Rosenbauera. Jego następcą, w 2016 roku została Scania P410, która do dziś służy w piastowskiej OSP.
Bus Fiat Ducato Panorama
Bus na podwoziu Fiata Ducato Panorama. Do OSP trafił w 2000 roku i przez 16 lat służył piastowskim strażakom. Jego główną cechą była ilość miejsc, bo na swój pokład mógł zabrać aż 9 osób. W 2016 roku został zastąpiony Fordem Transitem.
SLRR Mercedes Benz GD290
Samochód lekki rozpoznania ratowniczego na podwoziu Mercedes Benz GD290. Nim, w 2009 roku trafił do Nas zastępując Poloneza, służył na jednej z zielonych granic w Placówce Straży Granicznej. Pojazd przez 10 lat wykorzystywany był do wsparcia logistycznego długotrwałych działań ratowniczo-gaśniczych oraz podmiany ratowników. Przystosowany do ciągnięcia przyczep, brał wielokrotnie udział w usuwaniu skutków lokalnych podtopień, które nawiedzały Piastów i okolice. Ówcześnie posiadał numery operacyjne 589[M]78.
GBM-Rt 1/1 Renault Midliner S150
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy z motopompą na podwoziu Renault Midliner S150, zabudowany przez Inżynierię Samochód Specjalnych Wawrzaszek z Bielska-Białej, jako prototyp. Od nowości, czyli od 1999 roku byliśmy jego jedynymi właścicielami i użytkownikami. Głównie przeznaczony do działań ratownictwa technicznego, gdzie przez ostatnie swoje lata był pod tym kątem doposażony i kilkukrotnie modernizowany. Pojazd mimo przeznaczenia i niewielkiej armatury wodnej, w sytuacjach kryzysowych brał udział również przy pożarach mieszkań. Od początku swojej kariery w naszych szeregach, aż do 2022 roku dzierżył numery operacyjne 589[M]76.